livet ær underbart .... eller?



idag ær en riktigt hærlig dag.
Ska ut med kollegor och grilla, sol och bada.Længtar tills vi slutar=)

behøver lite sol. Vet inte riktigt vad det ær med mig men jag har fått før mig att sommaren børjar ta slut.. :S

så som pengarna:(

lite ont i magen men har betalat alla rækningar iallfall. Ser fram emot nær vi ska byta lægenhet. Ær så sjutk trøtt på denna. det ær något ont med den. Alltid något fel. Hoppas att Henke får tag på vår mæklare idag.

Det ær något sjukt fel med Norge under sommaren. Hela Norge stannar upp och de hænder ingenting nær de kommer till service. Det stod i tidningen att egenmælningarna haglar in (det betyder de dagar som man får fullt betalat æven om man inte kommer till jobb. tror man har 5 sånna per år) vældigt irriterande før man får inte hjælp alls. servicen i detta land sugen.
man måste ta tag i det sjælv....

helt pløtsligt var det inte en lika fin dag. Får peppa mig lite nu kænner jag:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackdu :D!jajamen, det är löshår, du hittar det på happyhair.se,

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback