LISTA

bra att veta innan. Vi jobba i stöten tillsammans (vintersäsong i snön) umgicks en säsong utanatt tänka på ngt om att vara tillsammans. sov i samma säng då och då men inget mer. Efter säsongens slut var jag ofta i Göteborg och hälsa på honom då alla kompisar finns där nästan. efter sommaren isåg vi att vi kanske var kära=) men de hade tagit 6 månader innan vi fattade att de skulle vara vi...

POJKVÄNNEN/FLICKVÄNNEN

1. Hur lång tid gick det innan första kyssen?
Svar: 4 månader efter att vi lärt känna varandra. Varför kyssa sn bästa killkompis? konstigt nog så tar alkoholen över

2. Vem tog initiativet till första kyssen?
Svar: Tror de var båda. Massa pirr i magen å rodnad.

3. Hur lång tid gick det innan ni sov tillsammans?
Svar: Svårt att passa in på mig då vi faktiskt sov mycket tillsammans när vi var super bra kompisar och vi inte tänkte göra ngt mer. långt innan vi insåg vad vi kände.

4. Vem sa /jag älskar dig/ först?
Svar: Han. Hurgarda 2007

5. Hur ofta säger ni /jag älskar dig/?
Svar: några ggr i veckan. speciell härlig känsla då de kommer fram är när de pirrar så mycket imagen att man inte kan låta bli å säg det

6. Har du ljugit för din respektive?
Svar: ja: flåt. När vi firade 1års dag och skulle ut och äta på restaurang frågade han om han var tvungen att ha på sig skjorta. Sa att det inte spelade någon roll för mig.. jag ljög.. jag ville att han skulle ha de.

7. Senaste sms:et du fick av din respektive?
Svar: " jag är grym. står redan framme i kön på IKEA. Grymt snabb. kommer hemmom innan jag åker till sentralstation. hinner jag inte så åker jag dit direkt"

8. Ditt svar?
Svar: inte så mycket. vi ses ju snart. sen har jag inga pengar på min norska mobil=)
han kan gott vänta tills han kommer hem om fem.

Gör den och informera mig så jag kan kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback