gymnasie reunion

jag har ju inte vart en mästare på att blogga på sistonne. För mycket bakfyllor och massa kul att göra.
Tänkte att jag skulle ta och berätta om min helg i Halmstad för 2 veckor sen när jag var hemma på reunion.

Fredag: Slutade jobbat vid 16:00 så tog mig till centralstation där jag sen fick reda på att bussen var en halvtimme försenad. Kände hur jag började svettas så jag hade 40 minuter på mig i göteborg att byta som du då reducerdes ner till 10 minuter och bussar har för vana att alltid blir försenade. Som tur va så körde han ikapp så bytet blev lyckat. Kom hem runt midnatt och där stod kära mor och far och tog emot mig med öppna armar.

Lördag: Tog mig till Malin vid halv 11 för att planera dagen. De gick som en smäck och de kändes bättre än vi trodde=)


Vi jobbade med "kvällsordningen" inför reunion. ----------->





Vi skulle mötas vid Boule hallen vid 17 tiden. Jag och malin stack dit lagom innan dess då vi skulle hänga upp tipsrundan och hälla upp välkomstdrinkarna.
Sjukt god drink. Ett tips till er som vill göra en enkel välkomstdrink!
Rose vin(vi använde åkessons)
sprite
frysta hallon






I väntan på de andra------------>



kvällens outfit----->








Hade inte träffat Henrik på några veckor. efter många om och men fick jag en man till sist denna kvällen 






Söndag: Efter att ah suttit på en buss i 7 timmar,vart i halmstad i lite mer än 24 timmar var det dax att sätta sig på bussen igen och ta sig till Oslo i 7 timmar. Möta upp Henke som sen skulle åka tiljobbet 2 timmar senare för att jobba natt.


Summa sumarum:
Trevlig kväll. men kändes liteknas att sitta på en buss 14 timmar för att spedera 24 timmar i staden.
men ser fram emot nästa som jag slipper planera den här gången=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback