bilder över lördagen



Vaknade pigg som ett pistolskott vid halv 8 på
lördag morgonen men då jag inte ville väcka den sjusovande mamman och sonen så satte jag migpå toalettstolen och spelade spel på mobilen till kl 9:00. Vad gör man inte när man är uttråkad men samtidigt vill vara trevlig nog och inte väcka dem då vi bara sovit 6 timmar.. hmmm.

sen blev de underbar frukost. Något av den lyxigaste frukosten på länge i denna lägenheten. Inget speciellt men mysigt=)

När regnet hade slutat (för sekunden) så begav vi oss mot holmenkollen.... coh turistade lite




en himla massa gång under hela helgen. En av dem var när vi släpades upp till holmenkollen som ligger högt på ett berg. någonstans runt 300 meter över havet tyckte jag att de stod.

tog i och för sig tåget å de var skönt att röra lite på sig men var sjukt trött i fötterna efter denna helgen.

De va värt allt när vi kom upp där för de var fantastiskt utsickt. Även om vi har vart här uppe några fler gånger så blir jag lika tagen vart enda gång. Går inte att fånga på kort. det måste upplevas.

Innan kvällen kom hämtade vi´upp lillasyster till Henke för att se göra oss iordning för kvällen


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback