bilder över firandet på lördagen



Svärmor var ju här i helgen för att firas här i OSLO. Efter att vi hämtade upp dotter/lillasyster/svägeska på stationen åkte vi till hotellet som Henke hade hyrt för dem så tog vi oss till Ekebergrestaurangen. En underbar restaurang nära där vi bor med en fantastisk utsikt över oslo

god mat men med en servitör som hade en dålig dag. spillde ut vatten och tog fel beställningar. men utöver det var de riktigt mysigt och en underbar kväll













Efter maten och desserten tog vi oss en prommenad hem. Jag som vart van vid att gå i skogen runt omkring mig tänkte inte på att det kanske inte vart så lätt att gå i höga skor så tvingade ner dem att gå i mörker i backar upp och ner. Men om man ser de positivt Annika så fick ni ju se utsikten=)
Eller hur;)








När ni kommit hem till oss så spelade vi lite nintendo wii. underbar avslutning på en fin kväll men dock klantade jag mig lite när jag slog kontrollen rakt i huvvet på födelsedags barnet...

Sorry. kan inte rå för mig själv:S
jag är född klantig och kan dessvärre inte ändra på det. jag har försökt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback