jag vore ett djur hade jag velat va en örn

har fått sjukt mycket gjort..
iallafall om man jämför med hur jag hade de igår...
igår: låg jag i sängen hela dagen och kolla på 6e säsongen av gilmore girls
idag: har jag varit ute nästan hela dagen. fixat de sista med akassan. gått fram och tillbaka för att fixa allt. 
vart ett underbart väder. knappt ngt moln på himlen. de e helt sjukt va man blir på bra humör när de e fint väder!

nu är alla papper och intyg skickade så skönt.. nu har jag till och med pratat med alfakassan så att allt ska va klart.
får la ta och ringa dem om 2 dagar och kolla om allt är rätt. denna gången ska de inte gå 5 månader innan de hör av sig att jag inte har skickat in alla papper.


104196-595104196-594104196-592104196-591104196-590104196-589

Kommentarer
Postat av: therese

Vädret påverkar helt klart. Angående din rubrik, har många ggr. drömt om att kunna flyga=) vore verkligen inte fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback