Dagens hiss och diss

Dages

  Hiss:
att kunna springa med musik i ögonen
jag har äntligen fått tillbaka mina hörlurar till mobben. dax att ta sig ut och springa i skogen igen=)

  Diss:
jag gillar inte att klaga..
hmm.
ehm.
negativt idag är att jag för mer än två månader sen beställde ett "klagoarmband" från något som jag såg på Opra just då. ett sånt armband som ska . försöka ha armbandet på samma arm i 21 dagar.
känner man att "oj du klagade jag" så ska man byta arm.
anledningen att man ska försöka ha den i 21 dagar är att det krävs 21 dagar för att bryta en vana
anyway. de sa att de skulle ta ca tre veckor att få de men nu har de gått way to looong....
jag vill inte klaga
jag har sett så himla mycket i mitt liv som gör att jag e sjukt glad över att jag har de så bra som jag har.
många tar allt förgivet.

mitt liv är toppen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback