´äntligen!!

då va man klart med utbildningen och kommer att börja jobba för stena line på riktigt från å med den 18 juli.
då ska ja jobbai 4 dagar.. sen kommer jag att jobba varann vecka från å med den 9 juli. ska bli tokroligt!

de kommer att bli sjukt mycket jobb

vet inte riktigt om jag kommer att träffa H så mycket osm jag egentligen hade velat..
fast de e kanske lika bra. vet inte riktigt vart jag har honom ändå... håller på å bli kär.. han e så fin.
men när jag vet att han kanske inte vill bli tillsammans utan bara fortsätta ha de som vi har de nu dvs "bo" sova ihop å bara ha de kul ihop, kramas och mysa..... men inte offeciellt tillsammans (även om hans mamma å pappa vet om att vi sover ihop och att vi typ gör de man gör när man e tillsammans).
det är bara de att fortsätter de så här utan att de blir mer så kommer jag att bli skadad.. lika bra att kanske jobba å göra ås mycket osm möjligt i sommar att jag inte tänker så mycket på honom. så saknar han kanske mig lite med... och känner att han vill va tillsammasn med mig?? eller tvärt om... vi kanske känner att vi inte saknar varann så mycket och vi fortsätter vara kompisar? blir de inget hoppas jag verkligen att vi kan fortsätta vara så här bra kompisar och umgås mycket ändå....

jag har alltid sagt att man kan va va kompis med en kille man e kär i ... men jag vet faktiskt inte.. om de e jag som blir sårad så kanske de tar ett tag innnan jag kan umgås utan att bry mig om ifall han träffar en annan tjej

suck....

några förslag mot ett rbustet hjärta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback