vart i h**** tog solen vägen?!?!?

då sitter man här.
ställde klockan på 10 bara för att springa upp coh lägga mig i solen och njuta av den sista solen jag kommer få innan jag går på båten imorgon

på tal om de så ringde de och fråga om jag inte kunde gå på båten på morgonen.
tusan
jag som inte kan säga nej

J och jag hade sagt att vi skulle byta så att hon skulle jobba hela dagen så jag kunde gå på, på kvällen så jag slapp gå upp vid 5 på morgonen för att komma till båten och inte jobba förrän 2. men men.. förstår henne. hon har vart på i 10 dagar nu. inte konstigt att hon är helt slut.
klart mna ställer upp. hade bara massa planer för morgon dagen..



jag skulle ju gå till fästningen i varberg med E ju...
tusan..
aja.. men jag är ju hä ri varberg fler ggr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback