need i say more?

18 timamr kvar tills jag får gå av båten.. läääängtar..
om 45 minuter går jag av. igårjobbade jag 13 timamr med 45 mintuers rast.
snacka om att de kännsi min kropp. borde ha en stegräknare på mig.
har så ont i fötterna och min ahänder.

A gick av båten igår föratt han va sjukt å hade feber

"ni kvinnor snackar om att de gör ont å föda barn.. bla bla... men ni skulle bar veta hur det är när en man har en riktig förkyldning... "

stackarn han av så ynklig

blir han bättre till i morrn kväll så blir de måndags klubben för dförsta gånge på 2 år för mig.. de ska bli kul. sen upp till gbg på tisdag och fika med Julle.
stanna hela veckan i gbg och vila. sova och vila.. ska bli så skönt. sova ut... å festa lite kanske

kramas

festa med karin å anna..d e va så sjukt länge sen man fick göra de med dem tillsammans.
wiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: k

ska jag förstå d som att du har gett H e chans till. igen? why oh why??
sjukt bra helg i västervik har vi haft iaf. massa fest :)
puss

2007-07-29 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback