my as va dumt de gick

lovade mig själv att jag skulle vara någolunda klar i huvvet igår
my as...

vet inte riktigt va som hände.hade himla kul tough
dansa loss på excet med K x 2.

men de va något som störde min fylla.
H!

slutade med att jag blev löjligt arg.
pallar inte med sånt igen...
BIG NO NO

fast om man ser på hur kvällen började så blev den himla bra ändå stundvis.

meningen vart att vi skulle börja festen i Möndal hos K och P. men de gick så där. när vi kom in till brunnsparken så insåg vi att de inte skulle funka att ta sig ut utan att behöva vänta en timme tills nästa buss gick.
mycket suck och stön och lipsillen vi hade med oss suckade så högt och ofta att jag nästan tappade tålamodet.

så de slutade med att K (som va lagom på örat efter att suttit å druckit 8 öl själv) fick komma in till stan så fixade vi lite förfest med hjälp av mutning av folköl

förfesten bestod av 5 guitarrhero spelande killar och 3 tjejer.. (KVINNOR :) ) som snackade i sängen.. riktigt kul att jag har så underbara kompisar.

Kommentarer
Postat av: karin

haha! det var grymt igår!va träffade du för söt pojke???tycker iaf att vi alla kan enas om att du kan skippa den där H. han e för ung. så e d bara! puss

2007-07-08 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback