halva vecka har gått... inte långt kvar nu

min tredje natt...

snart får jag gå av båten. bara 4 kvar
sjutk va trött man kan va.
e som en zombie
tura att nästa gån gajg går på båten så jobbar jag dag. så får man sova lite med=)

idag så ahr e kille sagt upp sig som jag jobbar med. får vi itne hit en till så kan de resultera i att jag måste gå över och jobba dag istälelt för natt... dryyyyyyygt!
hur ska jag hinna vända tillbaka mitt dygn bara på en natt??

jag som knappt hann vända tillbaka de på den veckan ja va i land.

men men.. kommer at få betalt mycke tmer sa de om jag ställer upp.. så why not??+ tihi

å om jag går över att att jobba dag betyder de att jag kommer kunna gå av båten på lördag för att se komikerna på majas vid havet i varbertg!!. så kul de hade vart.

håller kanske tummarna för att de blir så då:)


by the way.
vi hade veckans övning idag.
väcktes vid halv ett av att snart sås kullelarmet gå igår.. hann knappt vakna så slängde på mig kläder och rusade ner.. med svullna övgon och sjukt groggy!

övningen va över på 5 minuter . (äver tid en timme för de, ja tack:)

då täntke jag.. tur att de bara e en gång i veckan man måste gå upp för å göra övningar... (typ övning så alla vet va man ska göra OM de skulle va så att ngot händer ute tills havs. så ska alla veta va de ska göra.. himla bra.. om man itne måste gå upp å jobba på sin lediga tid då vill säg. ) va himla trött hela dagen på grund av det.

till baka de till de jag vill ha sagt.
jag tänkte att de va ok för att de bara händer en gån gi vekcna. men sen berättar de att imorgon komemr vi att ha en övning i grenå halv 12!!  fått sova 7 timama fö ratt sen sätta sig i en livbåt coh dra upp människor i vattnet..

aja.. va gör man inte för säkerheten...




jag ser farm emot helgen i göteborg nästa gång iallfall

restaruang med en gamla kompis,
H
 och festa med K? eller??

i´m on!
(direkt översatt - jag är på... tolka de int esom att jag är på en annan man.. mer att ajg är på å festa om de finns möjligthet till de;) ..

puuuuuussas

Kommentarer
Postat av: k

yes yes!!! d blir fest :) anna o killen är ju här då också :) o jojjan fyller som sagt :) vi planerat dricka både fredag o lördag! men mest lörd... o vi kan säkert trycka in dig här hemma också! kul m fullt hus :) västervik imorgon! yey :) puss

2007-07-26 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback