paret i repan

nu står vi här båda två och jobbar. jag och min H
det är nattklubbs kväll och vi väntar på alla som ska upp och festa
de brukar komma inom för att ta ut pengar.

chefen var lite orolig för att vi blivit ett par och nu ska jobba tillsammans.
vi får ju inte stå och pussas och kramas eller om vi bråkar så får vi inte ta
med grälet till jobbet.

jag var verkligen helt säker på att det inte skulle vara några problem att jobba
ihop.
jag menar jag har ju jobbat så mycket med service innan jag det inte kan
vara så svårt att INTE röra på varandra när vi står i receptionen.
jag måste ju verkligen vara med  bättre än så att jag kan låta bli att röra.

men jag måste faktiskt erkänna att det var svårare än jag trodde.
jobba 6 timmar bara jag och han. kommer nästan inget folk så här på kvällskvisten
att man glömmer bort.

men jag gillar att jobba med dig sötnos:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback