nej till godis :S

pratadeigår med Charly (kollega på jobbet)
vi har nu lovat varandra att inte äta godis

hörde någonstans att det tar 2 veckor innan kroppen gjort av sig med alls socker så vi ska inte käka godis/chips/kakor or what ever fram tills nyårsafton..

jag måste komma i min nyårsklänning.

har testat den och den är mycket mindre nu än när jag testade den:S
de var kick off igår så de räknas inte. men jag ska inte dricka innan dess heller tänkte jag (även om vi hade hade med det i dealen. )

om vi nu inte klarar detta så ska vi betala nyårs"nattklubben" år varandra på 200 kronor.
I know. det är inte så mycket. men för mig som int ehar några pengar så kommer de att vara mycket just då!

jag ska ge mig fan på att klara det.
fast lite jobbigt  just nu. trodde allt godis va slut här hemma.
men nu ser jag att de ligger en påse i fönstret.. sååååååå bakissugen!

image955llt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback