snooozaren

H är en riktg snoozare..
han gillar å ställa klockan på tidig tid för att sen kunna somna om och sova hur länge som helst.
varför detta konstiga fenomen? han är inte den ände som gör så...

jag å andra sidan gillar inte att sätta klockan tidigt .. fr när den väl ringer så är jjag hur pigg som helst. då vill jag ligga å prata..
hade satt klockan på halv tio för vi hade hoppats på att de skulle va fin väder så att vi kunde gå ut och sola.. men de öser ner att till och med Mons (som vi passar här nere i VBG) inte känner för att stå å jama vid dörren.. vilket han alltid brukar även om de duggar ute...

tillbaka till saken.. n uhar jag snart vart uppe i 2 timar och killen ligger fortfarande och snoozar..
kanske ska väcka honom. men vill ju att han ska va utvilad

idag blir de ner till Halmstad och käka mat.. jag ska packa om så jag har kläder å sånt till göteborg och nästa vakt på båten..

altid hemma nu för tiden
dåligt samvete för att jjag valde att va med min akollegor  igår istället fö ratt komma hem till mamsen.. emn men ... kommer ju hem idag.. om hon nu är hemma. tror att hon spelar golf.. trots vädret...

aja... wha eve
nu ska jag väcka honom...
ska komma på ngt förnurligt sätt så att han itne blir arg=)

seeee  you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback