Öland - strand hotell - Norlandia - i bilder



redan började med stress..

- jag vill ligga kvar till halv nio! piper gnäll H när jag försöker få honom å vakna vid 8 efter som vi ska packa, fixa baguetter och hämta bilen kl 10 i stan...

och eftersom jag inte vill va den gnälliga flickvännen så får han som han vill. jag lär honom en läxa slutar med att han stressar så mycket till slut att svetten rinner och när vi halv springer till spårvagnen så frågar jag honom om han har med sig bokningsnummret på bilen så stannar han upp och hyperventilerar och skriker några fula kvinnliga ord att familjen som står 1 meter bort slutar med de som de hålle på med och vänder sig om och tittar på oss.. ha ha... så de e bara att inse att vi kommer missa vagnen in till stan. han springer upp för alla trappor igen. tar en dusch och kommer tillbaka till mig nere vid väskorna någar minuter senare med bokningsnumret i handen.. lite mindre stressad när han märker att jag bara ler...

sötnos. dumt och stressa upp sig=)


på ölandsbron.. några nära döden upplevelser senare...



efter att vi checkat in utan att träffat några som vi kände ville jag hoppa in i duschen och koppla av lite
helt plötsligt hör jag massa musik och prat och miljoner människor väller in på rummet och bankar på duschen. ut kliver jag och massa stötenkompisar finns där. så glad! H hade tydligen träffat massa när han kolla runt och frågat om de ville hänga med upp å hälsa på mig.. tihi


grupp

vilken kalas mini weekend/vardag vi hade.. så himla kul!
bodde på 4 stjärningt hotell å mös med gamla stöten kompisar
saknat alla så mycket.
halva priset i baren och sjukt mycket folk samtidigt som vi lyssnade på the haaks

maj gad!
dagen efter våga vi inte köra så efter en härlig hotell frukost så strandsatte vi oss på stranden med !stöten gänget! och sola och bada.. sommaren bästa helg har de vart!

thomas 

försöker spotta vatten på T

srosar

badkrukan H med O i vattnet

sola 
härligt!


final helgen på strand hotell nästa sommar tänker jag absolut inte banga. 
som H sa så vart de en liten lyxweekend.. perfekt helt i min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback