nothing more to say....

jag har svinkoppor!

kuuuuul!
NOT!

H väckte mig imorse och utbrast...
-du måste till läkare. så där kan du ju inte se ut

han menade min näsa.. de hade varat hela natten och de rann....
groooose!

kunde inte annat än å hålla med
men jag hatar sjukhus..

kommer ihåg när jag var liten.
så jaghade massa eksem på benen och mammam å pappa va tvungen å dra med mig till husläkaren
H fixade å donade och ringde runt (vilken sötnos)
jag vägrade

pappa brukar ju säg att allt går över tills jag gifter mig
de skulle detta med göra

men till sist körde han iväg mig till axecakuten...
de tittade på mig och sa
-du har svinkoppor
fick ett recept och sen va de hej då..

4 minuter . oc jag hade suttit där å väntat i 1½ timme.
aja... nu vet jag iallfall
och jag ska inte jobba till ehlgen.. för jag kan inte ha sånna stora varbölder


JAG ÄR ÄCKLIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback