home alone... eller?

känns nästan som de.
båda rödtottarna ( H och mons) ligger å sover som stockar
H´s pappa e inte hemma...

och nu har jag kommit tillbaka när de kommer till att vakna tidigt även om vi gick och la oss sent igår...

tycker inte om att va ensam. men H´s mamma sa att hon skulle ringa vid 12 om de va strand väder så kunde vi åka ut tillsammans.. hade vart så kul!

gillar henne så sjukt mycket och H är n riktig mammas pojke...
inte emot mig för jag trivs med att umgås med henne

nu ska jag bara försöka hitta på ngt och göra medans jag väntar på att lillen ska vakna..
väcker jag monsen så kommer han bara kolla på mig som en idiot eller vända si gpå rygg för att bli klappad... mm

varför inte testa..

ikväll är de party med sötnosar iallalfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback