fryser!

de känns verkligen att det inte är mycket folk på båten och att de brjar bli låg säsong. innan klagade fok påa tt de va för varmt.. emn nu när de inte är så mycket gäster på båten så klagar mna på att det är för kallt.
fryser oc har blivit ordenteligt förkyld i halsen.. känns som om jag har svalt 8 rakbla. vågar knappt svälja. täppt inäsan och lite hängig. men nu är de bar a2 dagar kvar

gillar faktiskt att jobba i butiken. klagar inte alls
 mmen de e lite tråkigt tt jobba här när man vet att ja inte kommer att omma tillbaka efter en vecka. alla hinner ju göra så mycket utan mig. jag menar de är ju inte så att man väntar m ed att göra ngt frm tills att jag komemr tillbaka.. he he

de hade vart skönt om de vart så

triva riktigt bra på båten. skönt att jag inte är ensam om att bli galen efter 7 dagar på. de är inte riktigt friska. emn de e som är bra med att jag blir galen är att de ltie mer snuskiga AL kommer farm. de va länge sen.
hi hi


sån humor som kan göra vilken mening osm helst riktigt snuskig.
det akn till och med vara så att jag kan höra sånna saker  när jag jobbar. om en gäst säger något så vågar jag inte titta på denne. nu har mig kollega som sitter i kassan framför mig förstått min humor så nu vågar jag inte titta åp henne helelr för hon ser så att jag inet sitter och skrattar för mycket när vi har en massa gäster.

då va det dax.
kaptenen ha nu börjat prata.. dax att ta båten tillbaka till varberg igen.
9 turer kvar för mig under denna vakten.. sen ärj ag i varbeg på fast mark.
då återstår bara om jag ska stanna i vargbeg och festa eller om jag ska hem och käka kräftor med mamma

drömt så många konstiga drömmar asså

slutligen vil jag bara säg att jag saknar dig...

timbuktu på onsdag eller va de torsdag??

Kommentarer
Postat av: k

torsdag, babe!! ska bli såå skoj :) o jag har lååång sovmorgon på fredan :) dock slutar jag inte försen halv 8...men ses inne i stan sen? puss

2007-08-13 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback