30 om mig



Stänger du av mobilen när du sover?
skulle jag aldrig göra! Tror det ligger lite sen guidetiden. Då sov man men nödtelefonen. Rädslan att vakna och ha missat samtal på den var så stor att den låg alltid på kudden med högsta ljudet på.
Thumbnail
Vem såg dig senast naken?
jag igår efter träning

Hur såg du ut på högstadiet?
maj gad! Om man säger så här. Min systers man har refererat till M C Hammer.
Se bildet i full størrelse
Hur kommer du se ut om tjugo år?
Fortsätter jag med träning minst 4-5 ggr i veckan så ser jag fram emot att bli äldre. Förhoppningsvis följer jag kvinnorna i min familj. Min syster ser ut som en ängel och mammisen verkar inte vara en dag äldre än 40:) Så framtiden ser ljus ut!

Hur var du på dagis?
Älskade att leka med pojkar. . .

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Galen skulle jag säg. Busig som tusan. Sen kan de nog bli lite snusksnack in emellan=)

Har du celluliter?
Börjar smyga sig på. Inte efterlängtat med inte så mycket å göra. . .

Biter du på naglarna?
Gjorde det back in the days. Ja hade "stop och väx" på naglarna. Kommer ihåg at jag slickade av det och fortsatte tugga=)

Har du något handikapp?Thumbnail
räknas att jag typ är halvblind? -6.75 synfel.
Ser inget utan linser....

Är du rädd för att få hängbröst?
Det är jag faktiskt....

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Tror inte på gud, men säger man GUD tänker jag på en man. Hur skulle Maria annars bli gravid? Gud var väl inte gay?

Svär du?
ja. Men inte jätte fula ord. TUSAN är det vanligaste som kommit ur mig=)

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
varför skulle jag inte vara det?

Hur homo är du på en skala 1 - 10?
knasfråga. Hur ska man veta det? jag har funnit rätt nu. Det kanske finns någon GIRL som passar bättre men henen vill jag inte hitta för jag älskar min man nu=)

Tror du på utomjordningar?
Om man säger så här. Alla stjärnor är solar långt borta. Runt vår sol finns det 9 planeter (?)
Det är sagt att det finns mer stjärnor än det finns sandkorn på jorden.... Dette är det bästa svaret jag kan ge.

WE ARE NOT ALONE!

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
vitlöksås! (det ä rinte mat men kan inte leva utan det)

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
något med champinjoner...

Har du blivit arresterad?
nix... för oskyldig för det . Bra föräldrar ska jag väl säg då

Ljuger du?
Vita....

Har du kysst en polis?
nix

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej. . . min kollegor så varför skulle jag vara rädd?
De g
Har du någonting att dölja?
Vem har inte de, men mamma vet nog allt jag vet själv om mig själv. Och hon älskar mig ändå.

Vad har du på din nyckelknippa?
Hemnycklar bara.

Är du/har du varit gift?
Nej. Ingen press sötnos=)

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?Thumbnail
Självklart!
My love!

Kan du laga cyklar?
Det skulle nog inte vara några probelm

Kan du fixa med bilar?
HAHAHAHAHAHA!

Kan du baka bröd?
inga problem. brända bullar på väg!

Vet du hur man frostar av en frys?
Vem kan inte det. Barn göra=)

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Lipstick jungel


UTMANAR ALLA SOM SER DETTA


Kommentarer
Postat av: Syss

Lilla goa syster vad söt du är, en ängel, du ser inte mig nu med fettigt hår och skitig jogging. Måste försvara Patrik lite, M C Hammer kom från.....H......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback