Kærlighet <3

Du ær upptagern ikvæll och på fredag.
Men får jag dig på torsdag så skall jag hitta på nått før oss:)

ett SMS jag fick av min kære...
spænnande! va ska vi hitta på tro?
gjæder mig till att ses bara vi
:)



 de blir mycket som sker denna vecka.

ikvæll ska jag træffa Anette som jag træffade førsta gång nær jag var på sån skola øver sommaren i England. SPRÅKREISER!. men de ska bli så kul. Hærligt att man fortsatt ær vænner med de man træffade før 8 år sen. Vi førsøkte alltid att ses en gång per år innan men nu har vi knappt setts sen jag slutade gymnasiet.

nu nær jag har flyttat till Oslo blir de lættare då hon ær hær under hela sommaren.
de va tider! så glad i henne:)

i dag blir de till att se sex og singelliv på bio!
jeeeeeeeeeijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nästa match är på lördag :) weii heja sverige. Sex og singelliv, är det sex and the city mon tro?

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha ja men det blir väl så i ett nytt land och speciellt om man är ute bland norskar hela dagarna och enbart hör språket. Inte så konstigt. Min gudfars familj är från sverige men har bott i norge läänge och nu sist i england ett par år så hemma hos dom pratar alla möjliga språk haha.

2008-06-11 @ 14:46:57
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback