Det var värt det!

Sedan Lidingöloppet i lördags har jag haft galet ont i vänsterfoten. Ingen stukning vad jag har förstått men den är lite svullen på över foten och jag har svårt att gå på den. Det har blivit bättre men det gör fortfarande ont.

Passar i och för sig bra då jag har givit mig några dagars vila men börjar bli frustrerad för kroppen skriker efter löpning. Hade hoppats på att komma ut lite i helgen då jag är ledig men får nog vänta å se.

Antar att foten blev överbelastad då krampen kom de sista km. Tappade fokus på löpningen å tänkte mer på att bekämpa smärtan från krampen i båda benen. Men det var absolut värt det.

Nu är jag mest inne på vad nästa lopp ska avverkas. Göteborgsvarvet är så himla långt bort....


Tips mottages gärna :)

(Bilden nedan är taget precis innan mål. Fokuserar på att kämpa fram benen. Ville så gärna spurta men benen ville inte böja sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback