It's the final countdown...

Juni... Nästan en månad har gått sen Göteborgs varvet. Jag skulle nog kunna räkna mina träningstillfällen efter det på en hand...

Hamnade i en svacka. Ska arbeta upp suget igen. Det finns många bortförklaringar till varför.
*För varmt
*orkar inte
*ingen tid
Kan egentligen hålla på hela dagen. Behöver något som håller igång motivationen.

På måndag är det blodomloppet. 1 mil. Min tanke är att slå min förra mil tid på 58:52. Dock har jag inte sprungit ute sen varvet (sprang på bandet förra veckan med en hastighet på 05:00min/km vilket är riktigt bra för att vara jag). Slutstats: måste springa i helgen.

Vill boka in Lidingöloppet i september men jag ska lite tveksam då jag snart bytar jobb och jag inte fått schemat...

Bilden nedan fanns med i mitt nuvarande jobbs nyhetsbrev:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback