Känns träning inte roligt? Gör något du älskar!!

Tanken var som sagt att springa med Karin idag. Springa är något jag lärt mig att tycka riktigt mycket om, speciellt med Karin då hon inspirerar mig något ofantligt mycket!

Då det inte blev av, och jag inte gillar att springa själv, valde jag (sprang 3 km på löpbandet först) att gå på ett step pass. Det finns inget som jag älskar lika mycket som att steppa! Suga in musiken och låta kroppen köra järnet med både armar och ben. Gå djupt ner och hoppa högt. Låta kroppen lida (på ett skönt sätt)!

Dagen till ära så var en favorit ledare vikare och hon körde slut på mig (eller oss). Svetten lackade och jag gick därifrån genomblöt och med ett stort leende på läpparna...

Älskar att träna!!

-A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback