En fantastiskt jäkla bra dag!

Enda sedan jag vaknade imorse har jag vart på fantastiskt bra humör (okej då, bortsett från bitch-AL runt 14:00 som var hungrig så har jag vart på strålande humör).

Sov tills jag vaknade... Åh vad jag älskar att vakna av mig själv å få mysa med mina favoriter, trotts att det var kl 8:00.

Drick kaffe och njuta av en lugn morgon. Sen tillsammans av sambon börja VÅR dag med att springa tillsammans. Den klart bästa present jag köpt till honom är de där löparskorna. Å vilket underbart väder det har varit!!!

Mös tillsammans på stan och kollade in ny inredning till köket. Nu ska det bara inhandlas:-)

Ikväll kommer några grannar över till mig för att prata om omval till styrelsen. Det ska vara klart inför årsstämman och jag har sagt att jag ska hjälpa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback