grattulerer med dagen!!

 

26 år....

Kännt länge att jag känner mig så ung men känner att åldern börjar stiga lite för mycket. Haft den där åldersnojan ett tag nu men idag när dagen D kommit och grattulationerna välde in från höger och vänster så blev jag lycklig. Tänk va mycket jag vart gjort i mitt liv. Så många olika ställen i världen jag vart både på semester och jobbat. Tänk så mycket härliga vänner jag fått.

Och jag har träffat min prins under mina äventyr. För att fira ska vi snart bege oss ut och käka tapas med två av mina närmaste vänner. Prinsen tog själv kontakt med dem coh de va kanske meningen att de skulle vart en överraskning men han kunde inte hålla sig. Men ser fram emot det. !! 

 2010-09-27 17:26 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback