Den nya lägenheten!

 

Blogginlägg med bild

  
Sår här såg det ut när vi flyttade in i april. Det har tillkommit en hel del mer saker i vår lägenhet som jag kommer lägga upp allt eftersom här. Har under hela mitt liv längtat efter en lägenhet som är "min". En lägenhet att inreda. En lägenhet där jag kommer stanna lääänge där jag inte känner att det bara är tillfälligt.

När jag jobbade på Kreta, i Stöten, på båten och i Oslo har jag inte kunnat vara seriös med inredningen för jag visste att de inte skulle vara för evigt så energin till att inreda fanns inte. Nu älskar jag när lönen kommer så att jag kan byta ut den mot saker till lägenheten. Det kliar i fingrana och det känns helt fantastiskt att se hur lägenheten förvandlas till något som känns som hemma... för oss båda två :-)

 

Notering till mig själv: kom ihåg att köpa skoförvaring i garderoben!

Notering: köp matchande handukar - förslag ljusgrönt

 

 
 2010-08-25 17:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback