2 dagars jobb har gått efter semestern

på besök hos mammisen i sommarstaden Halmstad


Älskar att vara tillbaka på jobbet igen. Söta gäster och härliga kollegor som får mig att le. Dock är jag galet trött. Idag var första dagen som jag gick upp kl 06:00 efter semestern och de var tilloch med så att jag inte hörde när klockan ringde så prinsen fick väcka mig.

 

Sitter i soffan och myser framför tvn. Ska snart ladda upp för att åka till gymmet. Älskar rutiner! Äntligen har gymmet öppet som vanligt och alla passen är tillbaka. Mitt favvo pass är Step favorit ledaren Louise. Från att vara en lite grå mus som inte vågar röra sig till en gassell (är den grasiös tro?) som flyger fram på step plattan och rullar på höfter, armar och ben (?).

Nu jäklar ska träningen prioriteras och kroppen ska få röra sig galet mycket.

 

 

 
 2010-09-01 17:25 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback