yesterday, all my troubles seemed so far away

Foto: Vänner


 

Slutade jobbet vid 15:00 igår, direkt hem för att duscha ur mitt lagom fettiga hår, föna platta styla, sen off till stan.

 

Lyxade till det med att käka på restaurangen på Bergakungen bion. Visade sig vara ett bra beslut. God mat (och snabbt) så vi hann bli lagom mätta innan vi skulle mysa till det med att se "Sherlock Holmes". Rekommenderas.

 

Höll på att somna några gånger under filmen då jag knappt sovit natten innan så var sugen på att åka hem efter men när jag gick ut från bion och satte på mobilen fick jag ett fint sms av en söt. Sa hej då till prinsen och mötte upp flickorna som satt och prata över ett glas vin hos Linn. Hemma hyffsatt tidigt för att nu sitta i receptionen på hotellet igen.

 

Ska bli skönt att sova ut imorgon då jag e leeedig :) Hård arbetsvecka men glad att jag fick börja lite tidigare än väntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback