Uppe tidigt som tusan

Det var inte lätt att gå upp när klockan ringde imorse.
Jag tänkte jag skulle gå hem och packa direkt efter jag slutat jobbat och sen sova med Micke och Danne hade andra planer.

De kom och hälsade på, på hotellet och satt där för att dricka någon öl. Sen gick de med mig  hem då jag bor bakom jobbet. De skulle ut och göra stan igen nu när Danne var på besök
Brukar inte lägga mig tidigare än kl 00:00 så det var ok. Men bara för det så somnade jag inte förrän kl 01:00.

Det var bara att ta tag i saken när klockan ringde. Sista dagen på en 6 dagars vecka sen blir det mys i Hstad i 2 nätter. Längtar till att jag sätter mig på bussen vid kl 17:00 och bara myser ner i stolen med iphonen i högsta hugg och tittar på film/sover.

Ska hinna köpa 2 bingolotter om pappa vill vara med och spela ikväll. Har inte gjort det sen när jag gick i skolan  (8 år minst)

Dax att börja jobba.
Ses  snart pappilappen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Det var längesen jag var hjär inne och tittade. Men nu e jag tebax igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback