torsdag 28 januari 2010

Det har vart lagom stressiga två dagar nu och mindre blir det inte att göra i helgen.

Igår var det jobb från kl 07-15:00 (lägg till att jag inte somna förrän halv 2 för att jag inte kunde somna). Efter det så var det ner till affären för att handla massa gott tills vännerna skulle titta inom senare på kvällen. Hinna duscha, laga mat samt damma och dammsuga hela lägenheten , städa och diska.

Skulle fått vara kattvakt från och med igår men då det snöade så mycket så kom Mons inte förrän idag. Somnade som en stock någon timme efter midnatt och vaknade när klockan ringer klockan 8. Ingen sovmorgon här inte.

Ska hinna:

*tvätta
*vara vaken när katten Mons kommer
*laga mat til idag och imorgon
*äta frukost
*hinna ner till gymmet och vara där i 2 timmar
*gå hem
*duscha
*äta lunch
*fixa mig inför jobbet
*jobbat började kl 14:30

Helt slut nu när jag kommit hem från jobbet. Mycket sömn kommer det antagligen inte bli hllt för ska vara på jobbet kl 07:00 imorgon. Men sen är det helg.  Hoppas på lite sovmorgon trotts att jag har besök. 

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback