nypressad apelsin juice från olika ställen i världen

För någon vecka sen fick jag möjligheten att testa den här apelsinjuicen. Jag är ganska så kräsen på apelsinjuice. Det ska vara färsk frukt så jag brukar pressa egna apelsiner till frukost.

 

Trotts min skepsism så blev jag övertygad om att denna var väldigt god. Inga konserveringsmedel och de gör juice av apelsiner från de länder där det är säsong. Använder papperskartonger vilket även är bra för miljön. Inga konstiga tillsatser för att få fram smaken. Dock tycker jag mer om lite sura apelsiner och denna var ganska så söt. Men det är ju en smaksak :)

 

Absolut värd en plats tillsammans med brämhults eller valencia juciarna eller va de heter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback