myyyshelg med favoriten!

Helgen kunde inte börjat bättre. (bäst kanske hade vart prinsens läppar mot mina)
Slutar jobbet vid kl 15:00 som vanligt. Rusar hem för att umgås med favoritkatten som bara ligger hemma och väntar på att mysa i sängen.

Mycket riktigt. När jag stiger innanför dörrarna så står han där och jamar. Ger honom tonfisk vilket han älskar och han slukar i sig massa. Misstaget där var att kanske inte göra det innan jag skulle gå ut sen för han stank fisk och han skulle ju tvungen ligga på mitt bröst sen med huvudet. Men va gör man inte för en sån katt. Smälter fullkommligt när han lägger sig ner på mig. Kunde gulla i en halvtimme med honom sen vart det att bege sig till hotellet igen för en afterwork.

UUUUnderbar afterwork. Skulle bara vara där en timme hade jag sagt till mig själv för skulle hinna städa innan mitt norska besök kom och gärna hinna handla frulla så vi slapp det idag. Men den timmen blev till 4 timmar så det var bara att åka direkt in till stan och möt henne vid bussen 21:30. Tillbaka till afterworken. Jätte glad att vi ska börja ha afterwork oftareför det begövs. Lära känna varandra utanför jobbet. När vi jobbar hinner vi inte prata eller så byter vi av varandra. Kommit på mig själv att känna mig otroligt ensam ibland men har vi afterwork så komenserar det och det resulterar i att man trivs ännu bättre på jobbet.



Till älskade Linn Helen.

Stog och kramades flera gånger när hon gick av bussen. Som jag saknat henne. Käftarna gick i ett och det fanns så mycket att veta om vandra som vi inte sagt. En av få människor man kan vara sig själv med utan att någon bryr sig. Säger alltid vad vi tycker och tänker och uppskattar varandra. Min första kompis i Oslo och vi har hittat på massa tokigheter tillsammans.

Öppnade rödvinsflaskan så fort vi kom hem och satte oss ner i soffan för att prata av oss. Tokstollan öppnade sin jättelika väska och tog fram ett stort paket TILL MIG! åååååhhhh. de fanna så mycket fina saker där i och sa ÅÅÅHHHH varje gång jag tog upp en ny sak. Hon vet verkligen vad som är "Anna-Lena".

Somnade för första gången utan att ha svårt att sova. å utvilad sitter jag här nu och väntar på att sömntutan ska vakna. En ny dag i Göteborg väntar på norskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback