middag med svärmor

Bild: bakis glassen pigelin i munnen efter en hård grand final i stöten, april 2009


Direkt efter jobbet blir det att åka till gymmet (eller bara  s o l a r i u m e t  om det blir kort med tid- vet att det kanske inte är så bra men skulle faktiskt legat och pressat i 3 veckor fram till igår egentligen så det kan inte skada mer direkt).

 

 

Sen till svärmor , aka crazy mom, för att äta middag.

 

MYS kommer det att bli. Ska försöka planera in en tid med svägerska och pojke med så att vi kan byta de julklappar vi inte bytt än. hmmmm.

Men nu är det jobb. Nästan alla gäster har ätit. Väntar på en ensam rackare. Sen blir det frukost även för mig. Hungrig som en varg. Försöker att inte småäta vilket min mage reagerar kraftigt på.

 

Van vid att ta 2 portioner

van vid att små äta

van vid godis och snask varje dag

van vid att inte behöva säg till utan den får alltid mat

 

Nu är det nog. L a g o m  är bäst som vi brukar säg i sverige. Inte så mycket mat att man alltid, och då menar jag ALLTID, hamnar i matkoma och knappt kan röra på mig.

 

Nu ska jag börja ta hand om kroppen igen. På ett hälsosamt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback