lördagen den 23 januari 2010

Det var inte jätte kul att heta Anna-Lena idag kan jag säg.
Men det var fantastiskt att få ha sovmorgon!

Vid kl 2 igår natt så kände jag att jag skulle vara en bra tjej och ta mig hem.
Köpte en korv utanför "Lounge". Skuttade glatt iväg till spårvagnen.

Innan jag hunnit ta första tuggan så tappar jag den härliga korven med vitlöksås och kvar står jag förvånat med bara bröd i handen och en hand full med sås.

Kommer bort till Brunnsparken där jag ska byta till min buss. Har 6 minuter på mig så skuttar in på MC Donalds och beställer en "El Nacho". Skuttar vidare till bussen som är redo att gå så tappar bugaren när jag springer.

Resultat: ingen natta mat för AL.



Låg i sängen och njöt till filmer på datorn hela dagen tills jag började jobba vid kl 14:30.
Precis slutat jobba så ska packa min väska för jag ska tillbringa 2 dagar i Halmstad och med pappisen. Ska slappa riktigt mycket. Ser framför mig strandpromenader och slappa hemma kvällar. Kanske till och med bingolotto imorgon om jag hinner fram imorgon.

Även en "intensivkurs i facebook" med pappa.

Nu blir det kvällen och nattis för mig. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback