husmor

Har vart riktigt duktig idag.
 Har städat toaletter.
Skrubbat golv.
Dammsugit
Tvättat kläder.
Handlat mat.

På det så har jag hunnit träna nu. Sitter utslageni soffan och tänker bara på sega ostbågar.
Jobbet kallar imorgon. Tror jag ska ta mig en vända inom stan och njuta av att det inte är julrea hysteri. Hoppas på att det inte är så mycket folk i stan och leta efter ett skydd till iphonen.

Den norska semesterersättningen har äntligen kommit. Får inte se så mycket av dem då de åker rätt in till lägenheten men men.

Trött. Ska nana. Over and out!

By the way... vill ha sommar och sol. Vill ha sol semester. Finns de nåon gud där ute som kan hjälpa mig med det???

Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Du har ju ett fint skydd till iPhonen ... hahaha

2010-01-19 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback