Fler bilder med systemkameran!


Min älskling


Vet inte vad det har vart med mig på sistonne. Har hittat på en hel del faktiskt men har aldrig haft med mig min systemkamera. Anna-Lena brukar ju tycka om att fotografera men var inte varför den inte har vart med. Nästa vecka är fylld med massa gött när jag nu är
gräsänka så ska unna mig själv att ta med mig kameran.

Snygga bilder kommer :)

Precis sagt hejdå till mammisen. Hon åker kl4 inatt till varmare breddgrader.

Nu så håller även prinsen på att packa för han åker kl5 inatt till kallare breddgrader (franska Alperna). 9 dagar utan honom. TUR att det var denna veckan han skull bort. HELA nästa helg så har jag norskt finbesök som delar säng med mig. Jeeeij.

Sen ser jag fram emot att mysa med katteni 4 dagar. själv!

Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Låter inte som du har tid med katten ... jag kan ta honom istället hehehe

2010-01-22 @ 08:57:21
Postat av: Anna-Lena

grr. absolut inte. har massa tid för goskillen. tar mig tid helg enkelt. massa mys! han e min min min min!

Postat av: Leia ♥

Kul med system.

2010-01-22 @ 11:50:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Crazy Mom

näääääääääääää ... han eeee miiiiiiiin! han älskar bara mig! det har han sagt ... så det så!!!

2010-01-22 @ 21:48:53
Postat av: Anna-Lena

eller inte. han har sagt till mig att han barra ljuger fö han vill bara vara md mig .. mig mig mig

2010-01-23 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback