fantastiskt helg!

Sitter här nybadad i soffan, nypeelad, hårinpackningen är borta samt ansiktsmasken.

Lägenheten har för första gången sen vi flyttade hit fått en ordentlig städning. Dammsög varenda millimeter, dammade och plockade undan efter denna vecka som gått. Tyckte prinsen för en gång skull skulle komma hem till en städad lägenhet och slippa se mitt bös som brukar ligga lite överrallt ;)

Otroligt sliten. Inte för att det var fest igår utan för att jag som vanligt inte kan sova länge efter en utekväll. Vi vart ut igår och har inte dansat och skrattat så mycket som jag gjorde. Att ha haft Linn Helen här i helgen har vart bra för mig. Behövde skaka rumpan ordenligt och släppa loss. Brukar oftast titta lite på klockan för att inte slänga pengar på taxi hem men inatt försvann tiden när jag såg att klockan helt plötsligt var halv 4 så bara log jag. Ville bara dansa mer och mer och mer. Micke och Linn Helen var inte sena med den tanken. För första gången på evigheter så kommer jag hem tidigt på morgonen. Dock så vaknade jag halv 9 och fick bara sova 4 timmar. Jätte pigg och börjar med dansande steg städa efter gårkvällen med Michael Jackson sjungandes ur mobilen.


Nu har Linnisen åkt hem till Oslo och jag ser fram emot att träffa prinsen igen. Han skulle kommit hem ikväll med bussen gick sönder och de blev 11 timmar försenade. Kommer på förmiddagen imorgon så ännu en natt själv.

Men den sista på länge . . . :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som en lyckad helg! :) Lyssnade ni på lite Nik&Jay också måske? :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback