ensam . . .

Nu var man ensam i lägenheten.

Sovit väldigt dåligt inatt.

Kycklingmamman som man har blivit så var jag orolig att prinsen skulle missa bussen ner till alperna så kunde inte somna om efter de första 3 snoozningarna vid kl 03:45 inatt. (han hade LOOVAT att inte snooza eftersom jag skulle upp kl 06:20 för att jobba). Fick försöka få upp honom
denna gången också, vilket har blivit mitt jobb.

Sa hejdå till honom (efter mycket skrammlande och prasslande, då han älskar att packa i sista minut) vid kl 04:20. Slänger mig i sängen och försöker sova. Hinner somna om men så ringer det på dörrklockan. Vaknar med ett ryck.



Går upp.

Där står han igen.

Glömt passet.

Ok.

Puss. Hej då. Kommer sakna dig. Älskar dig. Hej då.



Lägger mig igen men har svårt att sova. Vaknar många ggr innan klockan ringer kl 06:22. Drömmer att jag försover mig. Skönt de ska bli med sovmorgon imorgon. Längtar redan. Kanske till och med ska strunta i att springa.

Får se . . .

Nästa stopp för dagen blir att inhandla en inflyttningspresent till mr Börjesson, duscha och sen kila över till den nyinflyttad och festa till det lite.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin blogg :)

Postat av: Crazy Mom

Kan inte annat än skratta ... det är ju lille Henke i ett nötskal!!!



Vi skulle behöva en "tjejkväll" snart!!



Kram Crazy Mother in law

2010-01-22 @ 21:46:43
Postat av: A-L

vill med ha en tjejkväll!!! ja ja ja ja ja!

2010-01-23 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback