dunderförkylda


Foto: taget på väg upp till stöten förra veckan


2 slitna människor har legat inne i 2 dagar nu sen vi kom hem från Stöten.
Legat i sängen i pyjamas och sett på film både igår och idag. Snorar och nyser.

Fick börja jobba tidigare från jobbet som tur var så börjar jobba på fredag. Tanken var att jag skulle åka ner till mammisen i Halmstad innan men i och med att jag inte mår bra så vill jag inte utsätt henne för mina basillusker. Igår var det myskväll med film och vänner och idag blir det nog bara vi.

Ska nog sova lite till.

Kämpar fortfarande med att få tillbaka pengarna fårn resan som inte blev av. Vi får antagligen inte tillbaka något men hjälper mamma med sina nu som iallfall har sjukintyg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback