-välkommen ombord

på SJ. Du vet väl att du kan checka in med hjälp av sms på SJ. bla bla bla bla bla.

Tack så mycket. Igår fick jag sms från SJ som åter igen påminde mig om att jag skuolle ta tåget från kastrup idag till Göteborg.. MMMMMMMMMMMMM.

Pappa kom hem idag med. Kan tänka mig att de har haft en fantastisk semester i 5 veckor som vi missade. Lät helt fantastiskt och även om jag är glad att iallafall de kom iväg så är jag fortfarande bitter. Liiite iallafall.'


Nu måste jag planera in fler saker under 2010 som gör att det finns massa att se fram emot.

v 2: mot Örebro för att fira Linnea
v 4: Norskt fin besök av favoriten Linn Helen
v 6: lönningspils i Oslo?
v 12: besiktning av lägenhet
v 15: inflytt

Ska planera in en sista minuten och åka ner och krama mamma å pappa snart.
(mamma den busan har bestämt sig för att åka ner till Filippinena om 2 veckor.. GRRRRRRR) ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Möjligen att vi drar till Trondheim på pils den veckan, bara så du vet ;)

Postat av: Anna-Lena

då får jag ta en annan lönningspils helg :)

2010-01-13 @ 08:02:14
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Har du inte glömt en väldigt väldigt viktig sak i April på din lista? ;)

2010-01-13 @ 14:36:45
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback