tema 80tal

Igår var första gången jag önskade att jag hade något skrikigt i garderoben men då jag inte hade det fick jag lösa kläder på annat sätt.


Det blev en lång t-shirt.
Skärp i midjan.
 Tofsen på sne.
Stora örhängen (med peace på även om det är mer 70-tal)
Tights.


  Fick duga tyckte jag.



Det var helt fantastiskt att träffa Karin igen. Vackrare människa kan man leta efter. Insida och utsida.  Vill ses mer mer mer! Mötte upp henne på bussen till festen. Drog sista halvåret för henne på 5 minuter. Gick av bussen och så gick vi vilse. Inte såå sugen på att gå runt i snön just då men hon e så härlig så tänkte minte mer på det. Till sist kom vi fram. 


Karin och värdinnan Johanna

Christian var Stig-Helmer. Klockrent. Till å med knorren där bak på huvudet. Så himla kul att träffa honom. Inte sett honom sen 2007. Träffades 2006 när vi jobbade i Bad Garstein i Österrike.

Sötnosen å jag

Älskar den här bilden. Ska alltid göra mig så ful på bilder. Men men .. thats me.

Himla trevlig kväll! Nästa gång blir det förhoppningsvis lite skaka rumpan ute med.

Längtar efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback