svärmorsbesök


Kallt som tusan ute. Och trött.

När jag kom hem igår tog jag tag i den där satans kakan som "satte käppen i hulet" för mig i fredags. Måste ju göra den när jag köpt hem alla ingridienser faktiskt. Mådde lite illa varje gång jag tänkte på att jag skulle mixa den där digestiven med smöret för ser bara framför mig hur jag mixar fingret igen. . .

 

Det var bara att be prinsen hjälpa mig. Tar tag i den känslan nästa gång jag måste mixa och mitt pulserande finger inte påminner mig om den händelsen. Nu är den iallafall i kylen och väntar bara på att bli serverad. Ser verkligen jättegod ut och ser fram emot betyget. Annars hann jag med en annan kaka i fredags innan missödet.

 

Ser fram emot ikväll och 1 ledig dag imorgon. . .

 

 


Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Kan meddela tt kakan var mycket god, verkligen!! Lite spooky att den var rosa dock ... hehehe

2010-02-07 @ 21:21:38
Postat av: Anna-Lena

looovar att de var hallonen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback