ny morgon, ny vecka


solen över Göteborg. . . fast inte idag



Uppe tidigt med tuppen. Ville gå upp tidigare än 08:00 men kunde verkligen inte få upp ögonen. Hade tänkt att powerwalka på bandet idag men ömmar i fingret.

Tänkte gå ute istället på en prommenad så gör kanske det. . . Hade givit mer motivation om det bara hade vart sol ute fast ska inte ge upp bara för det. Ska röra på mig idag. Blir galen. Men just nu så är det tvätt time. Bara 2 stora tvättar idag. Ska bli ruskigt spännande att försöka hänga upp lakanen som jag precis lagt in i tvättmaskinen. Kanske blir till att vänta till s Prinsen kommer hem. Eller så kanske det fungerar att hänga med en hand med. . . Återstå att se.


Riktigt mysigt med svärmorsbesök igår. Åt fiskgratäng (my first time) och sen kladdkake muffins samt pannacottakaka. Galet uppsvält men jag närmar mig ändå mina resultat. *lycklig* Tittade på den senaste James Bond filmen med.
  Erkände att det var första gången jag sett en James Bond film. Och fick det bekräftat för mig att det kanske inte var något för mig heller. Den var inte alls bra. . . Men men ...

Nu: ner och hämta tvätten
Sen: ta en prommenad, gå förbi jobbet och lämna lite saker samt kanske en kaka?
Ännu senare: pubquize med Majki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback