Imorgon börjar helgen . . .

Klockan 15:00 betyder det att helgen börjar för min del.

Det blir en del flängande men för er som känner mig så trivs jag bäst i närjag ofta är på resande fot.
Vi blir upphämtade strax efter halv 4 av svärfar som tar oss ner till Varberg för en helg med mys och förhoppningsvis god mat och en sötnos till rödhårig katt.

Söndagen är som alla vet "all hearts day" (som jag valt att kalla den dagen). Då blir det tillbaka till Göteborg för att vara VI. Ett besök till saluhallen för att hitta de bästa råvarorna för en undebar kväll. Köpt rosa champanj som det ska skålas med lite romantik.

Måndagen -som är en favoritdag eftersom jag alltid är ledig och många andra måste jobba (moahahahaha)- blir en tidig måndag för ska ta bussen 08:00 till Hstad för att mysa med hela familjen. Mat, prat och massa bilder från tok-mammas resa till Filippinerna.

Tisdag betyder jobb. Tar Bussen hyffsat tidigt så att jag hinner hem innan jobbet. Där börjar 6 dagars jobbveckan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback