home at last!

Vaknade imorse av att dörrklockan ringer. Springer och öppnar.
Har bara i tanken att de skulle vara prinsen som kommer hem efter 10 dagar bort i från mig.

Prinsamt det hade vart om det var någon annan då jag bara hade täcket runt mig.

UNDERBART!

ÄNTLIGEN!

Trotts att han bar hade sovit någon timme den natten coh jag sovit dåligt så gick vi inte och la oss. Han fick packat upp och jag gjorde frukost. (Trotts att jag var så sliten igår så ställde jag mig efter midnatt för att griljera julskinkan jag fick när jag var hos pappa förra helgen)

Precis vart å tränat och prinsen åkte iväg för att spela lite boll och sen ska vi sova. Äntligen en natt där jag inte ligger sömnlös eller drömmer mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har ju inte fått min iPhone ännu... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback