ha det gött lägenhet

Kändes hur bra som helst när tjejen var här och tittade på lägenheten. Lämnar över den i goda händer. Den vi har nu är ju bara i andra hand. Fick hyra den tills vi hittade en bostadsrätt och snart är de nära baby!

2 månader kvar!

Nu ska jag bege mitt till fläskus och svettus och köra lite step. Måste fått ett slag i huvudet när jag bokade det. Sist jag testade de så gick det åt h*lvete. Varför valde jag det. Ville ju gå aerobicen. Herrejisssanes. Funderar på att gå dit och logga in mig för att sen komma tillbaka hit.. Orkar inte triktigt skämma ut mig igen. . .

Kommentarer
Postat av: Modesty

Säg till nästa gång du får hjärnsläpp och bokar en tid så kan jag gå med. Då får dom definitivt något annat att titta på... Fast det blir väl mest risk för att dom missar sina step-brädor när jag klampar runt... Hmmm...

/Mrs Boss...

Postat av: Anna-Lena

så himla kul det var igår. hon frågade om det var ngn som var ny och vi var några stycken. så hon tog allt några ggr inna hon körde på. klarade av hela omgångar säkert 4 ggr. åååh så kul det var. onsdag nästa vecka 19:45! tihi glömde till coh med att vara försiktig med fingret så kul var det !

2010-02-11 @ 08:43:57
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Gym Mom

Ja vi har nåt liknande hos oss som heter Easy Line, varannan maskin och varannan step. Järnet i 30 minuter med 30 sek på varje "station". Snakca om svettus, men jag säger som du A-L så jäkla kul!!!

2010-02-11 @ 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback