4 februari 2010

Utslagen efter 2 träningspass idag. Började med att powerwalka till gymmet då jag skulle posta lite post (hej då bankkonto i Norge som nu avslutats).  Kom ganska tidigt till gymmet så fortsatte med att powerwalka på bandet i nästan en timme innan det var dax att ge sig på skivstången och de fria vikterna.

Idag hade vi en ny ledare och verkligen slet ut mig ordentligt. Hon var en riktig muskelknutt och körde verkligen på. Så mycket att jag knappt kunde gå hem så det blev bussen upp för backen de två hållplatserna som det gällde. Pinsamt med sant. Skyller på att jag faktiskt bara hade 1½ timme på mig innan jag skulle vara på jobbet.

Precis jobbat klart min 3dje dag denna veckan.
3 dagar kvar sen blir det mysmiddag med svärmor. Sitter å sliter lite med vad jag ska laga för mat. Fått lite tips och ideer på jobbet så jag tror att efterrätt och varmrätt är klar. Frågan är bara om förrätt?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ge miiig lite av din motivation!!! :)



Ha en skön helg gumman! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback