1a dagen på en 6dagars arbetsvecka



Man blir så bortskämd med att vara ledig 4 dygn varannan vecka för den veckan man inte är ledig 4a så har jag bara måndagen ledig. Älskade denna helgen massa och nu när prinsen äntligen är hemma igen så vill jag bara vara mer ledig å ta igen allt med honom. Men så går det inte till i vuxen världen.

Om en timme nalkas det jobb igen så sitter redo i min uniform bestående av svarta kostymbyxor, vit skjorta och en väst. Ska ta och äta lite mat innan också så lika bra att jag fixar det nu. Igår kändes de som om jag stod vid spisen hela dagen. Har börjat med att alltid ha lagad mat med mig till jobbet så har gjort 5 matlådor redo för avhämtning för mig och prinsen. Var så sugen på att baka så gjorde en fudgeshokladkaka med. Den var så himla god att jag var tvungen att frysa in den för annars hade jag gått och kladdat i mig lagret av fudge på toppen.

Körde ett träningspass igår. Har alltid kört skivstång med en tjej som ledare och testade på att göra det med en man. Blev först lite irriterad över att han stressade oss hela tiden men efter halvapasset kände jag att det faktiskt medförde att jag gav gärnet hela tiden och tog i mer. Idag har jag så ont i hela kroppen att jag faktiskt funderar på att ta de passet varje gång på måndagar.

Dax att skaka en lunch och fixa mig till jobbet. . .

ha en bra måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback