Pyssel hemma

Skönt att bara sova ut tänkte jag innan jag gick och la mig jämte min däckade prins igår efter att jag mött upp honom efter hans ute kväll. Icke sa nicke. Han skulle upp tidigt. Lyckades somna om när hans klocka ringde med en mycket irriterande signal men när KNARRANDET fortsatte så gick jag upp vid halv 9. Började jobba halv 3 så täntke att jag skulle pyssla lite. Väntar fortfarande på att mina foton ska komma med posten så de kunde jag inte pyssla med så jag gav mig på de sakerna som vi köpte igår.

Började med pumpen som kom från lagerhaus:

Det finns en diskmedelspump åhlens jag tittat på länge men jag tyckte att de 135.-(!) som de ville ha för den var för mycket så jag bestämde mig för att ordna en egen. MYCKET finare och framförallt billigare:) En likadan fast där det står T v Å l finns även i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback